راحت ترین راه تشخیص مکمل بدنسازی اورجینال و تقلبی

با وجود اینترنت و این مقاله اگر در تور مکمل فیک بیفتید مقصر خودتان هستید شاید شما  حوصله مطالعه رو نداشته باشید پس راحت ترین راه تشخیص مکمل فیک از اورجینال رو  میگم اگه دوست داشتید باقی مقاله رو بخونید.
 

راحت ترین راه تشخیص مکمل اصلی از فیک:

عکس محصول رو برای شرکت بفرستید. هم از طریق ایمیل میشه هم از طریق اینستاگرام.خیلی زودتر از اون چیزی که فکر کنید جواب میدند.عکس از زاویه های مختلف محصول لات نامبر و تاریخ و اسکوپ محصول  بفرستید و منتظر جواب باشید.دیگه هیچ مرجعی بالاتر از خود کارخانه تولید کننیده مکمل ورزشی نمیتونه راهنمایتون کنه.
 
 
 
 
متاسفانه یک سری از مربی ها هستند اگه مکمل از خود مارکت آمریکا خرید کنید ببرید نشون بدید چون از خودشون خرید نکردید میگن فیک هستش.
مهم نیست اصلا این مقاله رو بخونید از مربیتون وارد تر میشید.
 
.قبل توضیح تفاوت مکمل فیک و اصل علت گیر افتادن در تور فیک فروش رو بررسی کنیم.
مهمترین دلیل اینکه شما فریب میخورید طمع هستش.
تفاوت فاحش قیمت مکمل ممکن شمارو فریب نده ولی 200 هزار تومن تفاوت ممکنه شمارو وسوسه کنه.
 

انواع فیک فروش:

یه مدل مکمل فروش داریم که کلا اعتقادی به جنس اورجینال ندارند و تکلیفشون مشخصه خیلی سریع دستشون رو میشه و عمر کوتاهی تو این بیزینس دارند.
یه مدل دیگه از این افراد سودجو یکم باهوش تر عمل میکنند و جنس فیک و اورجینال رو با هم ترکیب میکنند.
به این صورت که به شما 4 قلم جنس اورحینال با سود خیلی کم میدند ولی یکیشو فیک میدند و ده تای سود اورجینال رو جبران میکنند .
یه مدل دیگه هم که جدیدا مد شده مکمل فیک رو به اسم مکمل چینی به مشتری میدند و ژس آدم صادق رو میگیرند.گینر فیک رو به اسم گینر چینی میدند و میگند این همون کیفیت رو داره فقط چین زده خودمم دارم استفاده میکنم.
در صورتی که چیزی به اسم مکمل چینی نداریم تو بهترین حالت کیسه ی مکمل از چین وارد میشه و پودرشو همینجا پر میکنند .اون گینر رو بدید آزمایشگاه نتایج آزماشگاه نشون میده که چه آشغالی دست ورزشکار میدند.
یه مدل دیگه هم داریم که تو دنیای آنلاین نشستند خونشون عکس و کلیپ از جاهای دیگه برمیدارند پول میگیرند و اصلا جنس نمیفرستند البنه اینا کلاهبردار هستند نه فیک فروش تیم مسترفیت داخل محدوده ی تهران و استان البرز پرداخت در محل رو برای مشتریان عزیز فراهم کرده فروش حضوری هم داره.
 
 
 

 

استعلام اصالت مکمل اورجینال با اپلیکشین:

راه راحتری که برای خرید مکمل اورجینال دارید اینه که سراغ مکمل هایی برید که اپلیکیشن دارند.

برند ماسلتک

محصولات ماسلتک روی درب قوطیشون ورفای کد دارند که از طریق اپلیکیشن فقط باید چک بشند.
متاسفانه افراد سودجو لیبلی شبیه این ورفای کد طراحی کردند و به مشتری اطلاعات غلط میدند که با دوربین گوشی باید کیو آر سی کد رو چک کنید و کیو آر سی کدی طراحی کردند که وارد صفحه محصول میشه.
در صورتی که اینطور نیست و اپلیکیشن ورفای محصولات ماسلتک داخل صفحه اصلی سایت ماسلتک قرار داده شده.

 

برند رونی کلمن

اپلیکیشن یه بادی که از تیکه کلام معروف رونی کلمن گرفته شده برای چک کردن اصالت محصول این شرکت هستش.
 
 
برند ناترکس تولید کننده معروفترین و پرطرفدارترین لیپو سیکس های جهان هستش که روی هر کدام از چربی سوزهاش کد منحصر به فردی داره که از طریق سایت خودناترکس میتونید چک کنید.
ورفای محصولات ناترکس

 

 برند گت

برند گت جدیدا روی روی محصولاتش به جای کیو آر سی کد شکلی شبیه اثر انگشت گذاشته و ادعا کرده که هر کدوم دقیقا مثل اثر انگشت متمایز هستش.
فقط حواستون باشه این کد یکبار مصرف هستش و بعد از چند بار بررسی به شما اخطار میده که این محصول قبلا چک شده.
ورفای محصولات گت

 

محصولات برند مای پروتئین

اپلیکیشن مای پروتیین یه بخشی داره به اسم in app support
که میتونید عکس تاریخ و لات نامبر رو داخل اپ آپلود کرده و سپس به سایت اصلی شرکت مای پروتئین رفته و اونجا از طریق پشتیبانی لاو چت یا مسیج استعلام اصالت رو بگیرید.

 

برند الیمپ

برند الیمپ که یکی از کاملترین و پرطرفدارترین برندهای مکملی هستش و از طریق اپلیکشن اون شرکت میتونید اصالت محصول رو کنترل کنید.
اول از همه کیو آر سی کد رو که روی محصول هستش رو اسکن کنید به شما لینک اپلیکیشن رو برای دانلود میده و وقتی اپلیکشن رو باز میکنید به صورت تصویری راهنماییتون میکنه.

 

تشخیص اصالت مکمل با کارتون مادر:

کارتن مادر یعنی کارتونی  که مکل به صورت تعداد در اون قرار داده میشه و کیفیت کارتن جوری هستش که با کارتون هایی که داخل ایران تولید میشند فرق داره البته این موضوع زیاد به کار مصرف کننده نمیاد و برای باشگاه داری که به صورت عمده خرید میکنند هستش.
 

 

تشخیص مکمل فیک و اصل از کف قوطی:

کف قوطی مکمل اورجینال دارای یک شماره قالب هستش که کار رو برای فیک فروشا سخت کرده.افرادی که مکمل فیک تولید میکنند به علت هزینه ی بالای قالب یک قالب طراحی میکنند ولی شرکت تولید کننده گاهی اوقات بیشتر از 30 تا قالب برای تولید دارند.در عکس زیر کف قوطی گلوتامین ناترکس رو میبینیم که عدد متفاوت 6 و 31 بقل علامت باربافت خورده است.این یعنی مکمل اورجینال هستش چون دوستانی که نو کار پلاستیک هستند میدونند هزینه ی تولید 31 قالب مختلف چقدر میشه و تولید کننده ی حومه ی شهر هیچوقت همچین هزینه ای نمیکنه.
 

 

تشخیص مکمل فیک و اصلی از روی فونت:

فونت محصول اصلی ریزتر و شفاف تر از مکمل فیک هستش.
 
 

 

تشخیص مکمل اصلی از روی طعم:

یک سری طعم های خاص رو فقط شرکت تولید کننده میتونه تولید کنه و فناوری فیک روشها به توت فرنگی وانیل و نهایت شکلات میرسه ولی طعم هایی مثل وی ایزوله دایماتیز عروسکی رو فقط خود شرکت میتونه تولید کنه.
 
وی پلاس اس اف دی

 

تشخیص مکمل فیک با ترازو

بعضی وقت ها دوستانی که با  بیل مکمل رو پر میکنند زیاد حوصله به خرج نمیدند و وزن محصول در حده نیم تا یک کیلو با چیزی که باید باشه اختلاف داره.
 

تشخیص مکمل فیک از روی پکیج :

مکمل فروشی که فقط گینر اوپتیمم رو داره باید ازش پرسید که شرکتی که به شما فروخته فقط گینرشو داشته؟وقتی شما به عنوان خریدار از شرکت میخرید نمیتونید فقط سفارش یک قلم رو بدید باید سفارش سبدی بدید و انواع محصولات شرکت رو بخرید.
بنابراین باید ببینید فروشنده پکیج برندش کامل هستش یا خیر.
 
 
                 
 

لیبل روی مکمل ها را به دقت بررسی کنید:

اگر اطلاعاتی که روی این برچسب را با اطلاعات شرکت سازنده وفق دهید همه چیز تابلو میشه.  تقلبی زن ها به اندازه کافی محتاط نیستند و حتی در ذکر مواد تشکیل دهنده نیز احتیاط نمی کنند. اگر دقت کافی در این زمینه داشته باشید می توانید خودتان را از شر محصولات تقلبی در امان نگه دارید.

بسته بندی محصول را هم مدنظر داشته باشید:

بیشتر افرادی در زمینه تولید مکمل های تقلبی فعالیت می کنند زمان کافی برای در نظر گرفتن همه جزییات را ندارند. به همین خاطر است که معمولا از برچسب های ساخته شده با مواد بی کیفیت استفاده می کنند یا درپوش های مناسبی را برای محصولات شان انتخاب نمی کنند. اگر محصول اصلی را تا به حال از نزدیک دیده اید به راحتی می توانید چنین تفاوت هایی را تشخیص دهید.

درپوش محصول تان را هم مورد بررسی قرار دهید:

 بیایید یک گام به سمت جلو برداریم و درپوش مکمل های ورزشی مان را مورد بررسی قرار دهیم.  اولین و مهم ترین نکته ای که در این بخش باید مدنظر داشته باشید محل قرار گرفتن درپوش و شکل آن است. اگر بعد از باز کردن درب محصول متوجه شدید درپوش به شکل نامنظم روی لبه های آن قرار دارد یا پد مخصوص وجود ندارد بلافاصله با یک فرد متخصص مشورت کنید. در این شرایط احتمال تقلبی بودن جنس وجود دارد.

در مکمل هایی که توسط افراد سودجو تولید می شوند شکل ظاهری پدها هم می تواند عامل مهمی برای تشخیص جنس اصل از تقلبی باشد. اگر محصول را باز کردید و پد مخصوص را مشاهده کردید زیاد خوشحال نشوید. در این مرحله باید جنس پد را هم بررسی کنید. مدل های تقلبی موجود در بازار از پدهای مقوایی و ارزان استفاده می کنند. این در حالیست که شرکت های اصل معمولا از پدهای پنبه ای که ساختاری شبکه مانند دارند بهره می برند.

پوشش آلومینیومی که بر روی مکمل قرار می گیرد هم می تواند یکی دیگر از نکات تعیین کننده محصول اصل باشد. اگر تا به حال مکمل ورزشی خریداری کرده باشید بدون شک با ظاهر و شکل بسته بندی های آن اشنا هستید. معمولا بر روی درب این محصولات یک پوشش آلومینیومی قرار می گیرد تا از ورود رطوبت و هوا به داخل آن جلوگیری کند. اگر این پوشش به درستی سر جای خود نبود یا باز شده بود بهتر است با افراد متخصص مشورت کنید تا از اصل بودن جنس تان مطمئن شوید.

طعم و بوی مکمل را در نظر بگیرید:

برای افرادی که چند سالی است در دنیای ورزش غرق شده اند و از مکمل های بدنسازی مختلف استفاده کرده اند بررسی طعم و بوی مکمل های اصل کار چندان سختی نخواهد بود. اگر تا به حال مکمل های اصل را از نزدیک دیده اید می توانید طعم و بوی آن را به درستی تشخیص دهید. پس این روش هم می تواند برایتان کارساز باشد. یادتان باشد بیشتر مکمل ها یا بدون بو هستند یا بوی خوبی که حاصل مواد تشکیل دهنده آن است می دهند. مکمل ها نباید بوی بدی از خود منتشر کنند.

حل شوندگی برخی از مکمل ها هم می تواند نشانه اصل یا تقلبی بودنشان باشد:

برخی از متخصصان بر این باورند که مکمل های اصل باید به خوبی در آب یا سایر مایعات حل شوند. اگر به تازگی مکمل ورزشی خریداری کرده اید که به راحتی در آب حل نمی شود بهتر است به اصل بودن آن شک کنید.  البته باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که چنین قانونی برای همه مکمل ها صدق نمی کند. پس این بخش را صرفا به عنوان یک نکته مهم در نظر بگیرید و بعد از تحقیق از آن برای تشخیص مکمل های اصل از فیک استفاده کنید.

تشخیص اصل بودن مکمل از روی بارکد؛ این روش جواب می دهد؟

برخی ورزشکارا فکر میکنند که به کمک بارکدهایی که روی محصول درج می شود میشه جنس تقلبی را از اصل تشخیص داد. اگرچه این موضوع به نظر درست می رسه اما نکته های مختلفی هستش که باید به آن توجه کنیم. با پیشرفت فناوری، هر روز بر تعداد نرم افزارهایی که می توانند بارکدهای به ظاهر معتبر درست کنند زیادتر میشه. حالا دیگه به کمک یک نرم افزار رایگان می توانید بارکد دلخواه تان را بسازید و روی محصول تان بچسبونید. به نظر می رسه استفاده از این روش در حال حاضر پاسخگوی نیازهای ورزشکار نیست و نمیتومه اونارو را در مسیر تشخیص مکمل های اصل کمک کنه.

نحوه تشخیص آمینو اصل از تقلبی

با وجود مکمل های مختلفی که در بازار به فروش می رسند تشخیص آمینوهای اصل از تقلبی هم کار ساده ای نیست. کافیه سری به بازار و فروشگاه های مختلف بزنید تا در میان حجم انبوهی از محصولات متنوع سردرگم شید. به خاطر داشته باشید که راه ویژه و جادویی برای تشخیص مکمل های آمینوی اصل وجود نداره. تنها کاری که میتونید در این شرایط انجام دهید توجه به برچسب محصول، بسته بندی، لوگوی شرکت و سایر مواردی است که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم. البته یک روش دیگر هم وجود داره و آن هم این است که از فروشندگان معتبر محصول مدنظرتان را خریداری کنید.

 

عوارض مکمل تقلبی

 هر محصولی بسته به مواد تشکیل دهنده ای که در خود دارد میتونه مزایای متعددی برایتان به همراه داشته باشه. حالا این قضیه را  برعکس کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید. مکمل های تقلبی از مواد تشکیل دهنده بی کیفیت و گاه مضر تشکیل میشه و میتونه عوارض جبران ناپذیری براتون داشته باشه برخی از این مکمل ها مشکلات گوارشی ، سردرد ، سرگیجه یا حالت تهوع و استفراغ را در ورزشکاران به وجود میاره بعضی هایشان مشکلات حادتری را باعث میشه. به همین خاطره که انتخاب دقیق مکمل های بدنسازی میتونه شما را از شر این مشکلات رها کنه و بدن سالم تری برایتان به ارمغان بیاورد.

 

توصیه به ورزشکاران:

بیشترین تقلب مکمل روی گینر هستش و قویترین مکمل های فیک به صورت گینر های کیسه ای هستش
پیشنهاد میکنم گینر کیسه ای نخرید و به جاش دو تا قوطیشو بخرید شاید یکم گرونتر دربیاد ولی خیالتون راحته
در آخر پیشنهاد میکنم که از معتبرترین فروشگاه مکملی ایران مسترفیت خرید کنید و بزارید ما نگران این موضوع باشیم.
تیم مسترفیت با در نظر گرفتن یک هفته ضمانت مرجوعی و فروش حضوری به خریداران محترم اطمینان خاطر کامل میدهد..

85 دیدگاه در “راحت ترین راه تشخیص مکمل بدنسازی اورجینال و تقلبی

  1. محمد میگوید:

    سلام خسته نباشید آیا نمونه تقلبی محصولات اپلاید در بازار وجود داره ؟

    • god_a میگوید:

      سلام ممنون بله مخصوصا گینر کیسه ای 6 کیلویی این محصول که 90 درصد فیک هستش ولی ما تفاوت فیک و اصل این محصول رو گذاشتیم.

      • علی میگوید:

        سلام گینر مس یو اس ان با کراتین یو اس ان مربی میخواد بده 2/100بهم خودم نظرم رپی گینر اس ان ان هست پیشنهاد شما کدوم هست و یو اس ان تغلبیش چطوری هست!!

      • god_a میگوید:

        سلام به خود کمپانی یو اس ان ایمیل بزنید هر چند که مجموع قیمت این دو محصول باید بیشتر باشه مگر اینکه گینر یک کیلویی به شما مربی ارائه کنه.

  2. nmt1485 میگوید:

    باسلام بنده میخوام پروتئین وی ماسل تک گلدسفارش بدم چون باراولم هست مکمل میخرم وهیچ شناختی بهشون ندارم خواستم بدونم قبل ازاینکه پلمش رو بازکنم چطورتشخیص بدم اصل هست یاتقلبی؟

  3. عرفان میگوید:

    سلام خسته نباشید
    من گینر رادیکال مس خریدم کیسه ای ولی در قسمتی که جا برای باز کردن گذاشته پایین تر از اون بغلش یک خطی انگار چسب زده شده فکر میکنم داخلشو قاطی کردند چطوری بفهمم چیزی مخلوط کردن یا اصله

  4. پیام میگوید:

    من یه وی ماسل تک گلد گرفتم و سی ال ای اولیمپ و لیپو۶ که به نظرم همشون اصل بودن و قیمتا هم معقول بود

  5. مصطفي میگوید:

    سلام، آیا بنظر شما مکمل‌های فروش اقای حسین کلاته واقعا تولیدی خود شرکت‌ها هستش یا از مکمل‌های خارجی فیک هم میتونه باشه ،چون با چندین شرکت داره کار میکنه و مث آقای هادی چوپان فقط با اویژن یا شرکت دیگه ای نیست؟ ممنون

    • god_a میگوید:

      سلام تسریف بببرید دسته بندی سایت قسمت برندها برند ای تی پی رو انتخاب کنید محصولات ای تی پی اونجا هستش

      • علیرضا نوروزی میگوید:

        سلام … گینر های کیسه ای شما همه اصلن ؟ یعنی توسط شما تایید و بررسی شده و نیاز ب بررسی مجدد نیس اصلا ؟

      • god_a میگوید:

        سلام خیالتتون راحت باشه ما از شما خیلی بیشتر نگران این موضوع هستیم چون پای اعتبارمون مهمه.ما محضولاتمون رو بدون واسطه از شرکت های معتبر میگیریم .

  6. علی میگوید:

    سلام خسته نباشید
    راهی برای تشخیص کراتین مونوایدرات یو اس هس؟یا اصن کلا مطالبی در مورد تشخیص اصل و تقلبیه یو اس ان هست ایا؟

    • god_a میگوید:

      سلام بهترین راه برای تشخیص اصل و فیک همون ایمیل هستش که گفتم به کمپانی عکساشو ایمیل بزنید و منتظر جواب باشید.

  7. a_pir69 میگوید:

    با سلام ممنون بابت توضیحات مفیدتون
    ولی باید خدمت شما عرض کنم همه مواردی که فرمودین قابل تقلب هستن
    خیلی راحت قوطی و لیبل و برچسب میدن تولید کننده و چاپخانه واسشون با بهترین کیفیت تولید کنه و خیلی راحت چاپ میزنن
    وقتی فونت و تمام اطلاعت میخونه حتی شرکت سازنده چطور از روی عکسی ک ما ایمیل میکنیم میتونه تشخیص بده؟
    و یک سوال شما ضمانت برگشت به شرط باز نکردن پلمپ گذاشتین و خودتون هم یکی از راهکار های تشخیص توضیح دادین از روی محصول داخل قوطی!!!!
    البته در مورد اپلیکیشن ک توضیح دادین من نمیدونم داستانش چیه و چطوریه شاید اون تنها راهکار خوب باشه ک اونم ما ایرانیا راهی واسه تقلبش پیدا میکنیم شایدم پیدا کردن

    • god_a میگوید:

      با سلام تولید کنندگان مکمل فیک اونقدر هم دقیق نیستند.اینکه تاریخ و لات نامبر و اسکوپ و همه ی جای محصول شبیه اورجینالش باشه خیلی هزینه داره و اونی که مکمل فیک تولید میکنه فقط فکر سودش هستش.
      ما بعد از باز شدن محصول پس میگیریم ولی فقط به شرط آزمایشگاه.
      اتفاقا از ظاهر خیلی راحت تر میشه تشخیص داد.شما آمینوی فیک رو چجوری میخوای از ظاهر قرص توش تشخیص بدی فیکه؟ولی تو ظاهرش میشه سوتی پیدا کرد.
      اونقدر ها هم که فکر کنید فیک زن ها خفن نشدند که اپلیکیشن رو بتونند دور بزنند

      • a_pir69 میگوید:

        ممنون از پاسخگویی شما
        اخه دیدم لیبل اوردن چاپخونه گفتن از اینا واسمون چاپ بزن جالب اینه که از طرف سوال کردن که مجوز داری؟ برند on بود

      • god_a میگوید:

        درسته برنده اوپتیمم به شدت فیکش زیاده ولی شما مطمئن باشید که چاپخونه های ایران نمیتونند مثل چاپخانه های شرکت اوپتیمم اون کیفیت رنگ رو درارن و یک سری جاهای محصول نوشته برجسته داره که کارو براشون سخت میکنه.ما مشتری داریم که چاپخانه داره وقتی محصول شرکت الیمپ رو دید دست کشید رو کاغذش گفت این رو ایران نمیتونه دربیاره.
        فونت تاریخ رو چیکار میکنند؟لات نامبری که هر محصول جدا داره رو چیکار میکنند؟
        مطمئن باشید که ایمیل راه مطمئنی هست و جواب میده.
        فیک فروش سره مصرف کننده رو شاید بتونه کلاه بزاره ولی دیگه نمیتونه سره شرکت تولید کننده رو کلاه بزاره.

      • a_pir69 میگوید:

        ممنون میشم اگه تو اینستا یا سایت عکس و مشخصات اسکوپ محصولات مختلف رو بزارید لااقل محصولاتی که خودتون و همکاراتون انباکس میکنید و مصرف میکنید یا از مشتری بخواید ک عکس اسکوپ بزاره

      • god_a میگوید:

        مشتری که معمولا نمیکنه این کارو خود شما مصرف کنید راضی باشید مارو به دوستانتون معرفی میکنید دیگه نمیاد عکس محصول باز شده رو آپلود کنید اگه بکنید که ممنون میشم.
        خود ما هم به علت تنوع بالای محصولات نه اینکه امکانش نباشه ولی خیلی سخت و هزینه برداره جدای این موضوع شرکت ها هر چند سال یک بار عوض میکنند طرحاشون رو .
        شما میتونید از محصولاتی که اپلیکیشن دارند استفاده کنید.
        جدای این مسئله مسترفیت فروش حضوری هم داره فقط فروشگاه آنلاین نیست.میتونید حضورا تشریف بیارید آدرس داخل صفحه تماس با ما هستش.
        نمونه های رضایت مشتری هم داخل اینستاگرام ببینید.

  8. a_pir69 میگوید:

    من خیلی وقته که هم پیج اینستا و بیشتر سایت شمارو دنبال میکنم
    و امروز برای اولین بار خرید اینترنتی انجام دادم حتما اورجینال و راضی کننده هستش
    ممنونم🙏🏻
    دستم برسه حتما عکس براتون ارسال میکنم

  9. مسعود. میگوید:

    چطوری میشه فرق بین فیک و اورجینال محصولات برند مگنوم رو تشخیص داد ؟؟

  10. علی میگوید:

    سلام میخواستم بدونم چطوری مکمل usn رو از سایت پیگیر کنم که بفهمم اصله
    و فرق مکمل کراتین مونوهیدرات اصل با فیک چیه

  11. سمیه میگوید:

    من ازتون کراتین وگینرویه دونه لیپوسیکس بلک گرفتم .تضمین میکنید ک اصلی هستند؟چون من ازفروشگاه مسترفیت اینترنتی خریدم

    • god_a میگوید:

      سلام بله تمامی محصولات مسترفیت اورجینال و تا یک هفته ضمانت مرجوعی دارند

  12. جعفر نصیری میگوید:

    سلام جعفرهستم باسن 62 سال وفعالیت ورزشی حداکثر1ساعت پیاده روی وبین 6تا10کیلواضافه وزن دارم لطفادرموردمکملهای مناسب برای من راهنمایی بفرماییدباتشکر

  13. مسعود میگوید:

    سلام وقت بخیر
    آیا از محصولات کوامترکس هم فیک وجود داره ؟ و از نظر کیفی چطور هست این برند؟ مثلا کراتینش

  14. مسعود میگوید:

    سلام وقت بخیر
    آیا محصولات کوامترکس هم فیک دارند ؟ و از نظر کیفیت چطور هست این برند مثلا کراتینش؟ چون میخام برندی تهیه کنم که به علت معروفیت کمتر فیکش نباشه و کیفیت هم داشته باشه

  15. ممدامین میگوید:

    سلام من مکمل وی رول وان از شما خریدم ما اصلا ماه 13میلادی داریم؟؟؟؟؟
    ماه۱۳از کجا آوردین ؟؟؟؟

    • god_a میگوید:

      سلام ارادت فرمت تاریخ محصولات وارداتی مثل تاریخ ایرانی نیست که اول سال بعد ماه بعد روز ذکر بشه بلکه به این صورت هستش که اول سال بعد روز و در آخر ماه نوشته میشه.یعنی 2025/13/5 میشه روز ۱۳ ماه پنجم میلادی سال 2025.
      باز هم جای نگرانی نیست ما شرایط عودت بدون سوال داریم تا قبل باز شدن پلمپ اگر محصول مورد پسند شما نیست میتونید بدون هیچ قید و شرطی عودت بدید.

    • god_a میگوید:

      شما برای اطمینان بیشتر میتونید عکس تاریخ این محصول رو برای شرکت رول وان ایمیل کنید و استعلام بگیرید

  16. محسن میگوید:

    سلام روز بخیر .. میخواستم بدونم ایا اون لیبلی که با اپلیکیشن اسکن میشه آیا قابل کپی کردن نیست ؟ خوب طرف برمیداره از ۵۰ تا محصولی که اومده براش کپی میزنه و میچسبونه رو درب محصول به اسم اصلی و اپلیکشن دار راحت میفروشه و استعلامم میده مگر اینکه مثل اون کدهایی باشه که خراشیده میشن ویا یکبار مصرفند باشه !!!

    • god_a میگوید:

      سلام بله قابل کپی هستش ولی به عنوان مثال وقتی داخل اپلیکشن ماسلتک میشوید لوکیشن گوشی شما روشن میشود.علت روشن شدن لوکیشن این هستش که از چندین جای مختلف اگه اسکن بشه ارور استعلام اصالت بده.

  17. zinalzadeh98 میگوید:

    سلام وقت بخیر
    من یه گینر اپلاید قوطی گرفتم اما اصلأ شبیه چیزی که تو سایت گذاشتین نیس
    برچسب چیزی که تبلیغ کردین با چیزی که برای من ارسال کردین متفاوته

    • god_a میگوید:

      سلام ما با کمال احترام محصول رو پس میگیریم اگه از خریدتون به هر دلیلی راضی نیستید.
      ما جدیدترین و به روزترین طرح گینر اپلاید قوطی رو فرستادیم برای شما فقط هم لیبلش جدید شده محتویات داخلش هیچ فرقی نکرده.
      شما میتونید برای استعلام اصالت عکس محصول رو برای اینستاگرام کمپانی اپلاید بفرستید خیلی سریع جواب میدند.

  18. طاها میگوید:

    سلام .من یه ال گلوتامین اپلاید نوتریشن گرفتم بدون طعم فقط یه مزه ایی میده به نظرتون فیکه؟

  19. بهنام صادقی میگوید:

    با سلام و احترام
    میخواستم نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن گینر بادی اتک رو بدونم، ممنون

  20. Storm میگوید:

    درود و وقت بخیر
    من قصد خرید یه سری مکمل ها رو دارم
    فقط یه سوال ساده،آیا با خیال راحت از اصل و اوریجینال بودن محصولات میتونم از شما خرید کنم؟؟

    ممنون میشم اگه جواب بدین

    • god_a میگوید:

      سلام بله مسترفیت معتبرترین و قدیمی ترین سایت فروش مکمل های اورجینال ورزشی با داشتن نمونه های فراوان رضایت مشتری هستش.یک هفته ضمانت مرجوعی قبل باز شدن پلمپ رو شما دارید بعذ باز شدن پلمپ در صورت عدم تایید آزمایشگاه مسترفیت علاوه بر قبول عودت جنس هزینه ی آزمایشگاه هم به شما میده

    • god_a میگوید:

      سلام بهترین راه همون ایمیل زدن هستش.
      از تاریخ و لات نامبر و زوایای مختلف محصول عکس بگیرید برای شرکت ایمیل کنید.

    • god_a میگوید:

      سلام برند ناترند دارای تنوع محصولی زیادی هستش بهترین راه ایمیل زدن به شرکت ناترند هستش .البته میتونید این کار رو از طریق اینستاگرام شرکت ناترند هم انجام بدید

  21. محمد میگوید:

    سلام وقت بخیر یه گینر ۶کیلو شرکت یو‌اس ان آمریکا خریدم هایپربولیک gh ازکجا بفهمم اصله؟؟

    • تولید محتوا میگوید:

      سلام به طور کلی به نوع و اندازه فونت متن ها، رنگ ها؛ نوع بسته بندی و موارد ظاهری دیگه دقت کنید و با نمونه اصلی مقایسه کنید

    • god_a میگوید:

      سلام وقت شما هم بخیر مطمئن ترین راه اینه که به شرکت یو اس ان ایمیل بزنید و استعلام رو از سازنده ی این محصول بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *