رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از فرآیند خرید، از اهدافی است که مجموعه مسترفیت همواره در تحقق آن کوشیده است. در فروشگاه اینترنتی مکمل مسترفیت کار پردازش و بسته‌بندی کالاها به دقت انجام می‌گیرد و تطابق اجناس با ویژگی‌های اعلام شده در وبسایت بررسی می‌شود. با این حال نمی‌توان بروز خطا را غیرممکن دانست. به همین منظور فروشگاه آنلاین بخشی روند بازگرداندن کالاهای مرجوعی را در نظر گرفته است.

 

در چه شرایطی می‌توان کالا را مرجوع کرد؟
درصورت رخ دادن هریک از موارد زیر، می‌توانید کالایی که تحویل گرفته‌اید را مرجوع نمایید.

وجود خرابی و مشکلات ظاهری در کالای ارسالی
وجود شکستگی، فرورفتگی در بدنه محصول، به طوری که موجب تغییر جدی در شکل ظاهری آن شده باشد.

ارسال کالای اشتباه
وجود اختلاف وزن محصول ارسال شده و کالای سفارش داده شده از طریق سایت فروشگاه مسترفیت

در صورت نارضایتی مشتری در هر صورت

در هر صورت اگر شما از مکمل خریداری شده رضایت نداشته باشید تا 7 روز

 

توجه: فقط در صورت باز نشدن پلمپ امکان مرجوع کردن وجود دارد

شرایط بازگرداندن کالا شامل محصولات زیر نمی‌شود:

محصولات مصرفی که پلمپ یا بسته‌بندی آنها باز شده است
از زمان دریافت محصول بیش از 7 روز بگذرد

کالاهایی که در اثر استفاده نادرست آسیب دیده‌اند

چگونه سفارش خود را مرجوع کنیم؟
پس از اینکه از امکان بازگردانی کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید، باید از طریق شماره‌ پشتیبانی با کارشناسان ما تماس بگیرید.(09012684503) پس از بررسی چنانچه شرایط مرجوع شدن برای کالای مورد نظر تایید شد، فروشگاه مسترفیت کالا را پس گرفته و یا جایگزین خواهد کرد. در چنین شرایطی، پرداخت هزینه ارسال کالای مرجوعی تا فروشگاه و همچنین ارسال کالای جایگزین برای مشتری، بر عهده فروشگاه مسترفیت خواهد بود. گفتنی است ارسال کالای جایگزین از طرف فروشگاه مسترفیت، پس از دریافت کالای مرجوعی از مشتری انجام خواهد شد.

برای مرجوع کردن کالا چقدر فرصت داریم؟
توجه داشته باشید که اعلام نقص یا عدم تطابق کالای تحویل گرفته شده با سفارش باید حداکثر پس از ۷ روز از دریافت کالا انجام گیرد و پس از این مدت، امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت. به همین منظور توصیه می‌شود پس از تحویل گرفتن مرسوله و در اولین فرصت، کالاها را از هر نظر بررسی نمایید.

محصولات شکستنی
توجه داشته باشید درصورتی که سفارش شما دارای محصولات شکستنی می‌باشد. لازم است تا هنگام تحویل بسته از مامور ارسال، محصولات را بررسی کرده و درصورتیکه محصول شکسته شده، محصول و بسته را به مامور ارسال تحویل دهید تا مرجوع شود.