بررسی اصالت محصولات ماسلتچ(MuscleTech)با اسکن بارکد!

برای بسیاری از ورزشکاران و کسانی که به هر دلیل از مکمل های غذایی و ورزشی استفاده می کنند، اصل بودن مکملی که خریداری کرده اند در هاله ای از ابهام قرار دارد. با توجه به این که مکمل ها مستقیما با سلامتی بدن سرو کار دارند، خیلی اهمیت دارد که مطمئن باشید. محصولی که خریداری کرده اید، یک کالای اصل است. راه های زیادی وجود دارد که شما از اصالت مکملی که خریداری کرده اید، مطمئن شوید.

یکی از برندهایی که محصولات تقلبی فراوانی از روی محصولات آن کپی برداری شده، و وارد بازارهای جهانی شده است ماسل تک می باشد. محصولات برند ماسلتچ (MuscleTech) بیش از دو دهه است که با بهترین فرمول ها تولید، و در اختیار ورزشکاران و علاقمندان می باشد. تا بتوانند با خیالی راحت به اهداف بدنسازی خود برسند. ماسلتچ، کمپانی شماره 1 فروش مکمل های ورزشی در کشور آمریکا می باشد. این برند محصولات خود را به بیش از 140 کشور صادر. و از برجسته ترین مارک های تغذیه ورزشی در سراسر جهان می باشد. و به دلیل آنکه طرفداران فراوانی دارد، کپی برداری از محصولات آن بالطبع زیاد است.

بررسی اصالت محصولات

روش های زیادی برای اینکه مطمئن شوید که یک مکمل اصل خریداری کرده اید، وجود دارد. یک روش ساده که در عین حال، بهترین روش تشخیص مکمل اصل از مکمل تقلبی است. چک کردن اطلاعات محصول با استفاده از کد 16 رقمی روی برچسب مکمل می باشد. اگر شما این کد را به 20008822 پیامک کنید و بفرستید اطلاعات محصول را به‌دست آورده و برای شما ارسال می شود. اگر اطلاعاتی که برای شما ارسال شده با ویژگی‌های مکملی که خریداری کرده اید مطابقت داشت، مکمل مورد تائید است.

ماسل تک یک روش بهتر در اختیار شما قرار داده است

برای تایید صحت محصولات خود کافیست این روش ساده را دنبال کنید. ابتدا اپلیکیشن رسمی ماسل تک به نام MuscleTech Verify را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید

حال تنها کاری که باید انجام دهید این است که برچسب هولوگرام منحصر بفرد روی هر یک از مکمل های ماسل تچ MuscleTech)) را با تلفن همراه خود اسکن کنید(وارد اپلیکیشن بشوید و کد QR روی درب محصول را اسکن کنید). هنگامی که محصول شما اسکن شد، ماسلتچ (MuscleTech) آن را بررسی و نتیجه را برای شما ارسال می نماید. پس از آنکه اپلیکیشن اصالت محصول را برای شما تایید کرد،  می توانید با خیالی آسوده از مصرف این مکمل بهره ببرید.

به طور خلاصه سه قدم تا برررسی اصالت محصول دارید

قدم اول؛ دریافت برنامه

برای دانلود اپلیکیشن کافیست برای گوشی های اندروید  muscletech verify app را از گوگل پلی نصب کنید.

برای گوشی های ios‌ نیز muscletech verify app را از app store نصب نمایید.

قدم دوم؛ اسکن کردن بارکد روی محصول(کد روی درب محصول)

قدم سوم؛ نمایش اصالت محصول

با دانلود و استفاده از اپلیکیشن بالا، می پذیرید که اپلیکیشن آدرس IP و مختصات GPS شما را جمع آوری می کند. این اطلاعات در طی فرآیند تأیید تگ برای تعیین اصل بودن و تأیید شده بودن یا نبودن محصول جمع‌آوری می‌شود و اطلاعات مهمی را در مورد محصول در بازار در اختیار صاحب برند قرار می‌دهد تا از منافع مشتریان محافظت کند. اگر به برنامه اجازه دسترسی به مکان دستگاهتان را ندهید، نمی‌توانید محصول را تأیید کنید.

بارکد محصول

شاید با خودتان بگویید که خب قطعاً با خرید از سایت یا توزیع‌کنندگانِ معتبر، دیگر هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. اما بهتر است که با یادگیری شیوه تشخیص مکمل اصل از تقلبی، خیال خود را برای همیشه راحت کنید. می‌توانید مانند یک ورزشکار و بدنساز حرفه‌ای، اصالت مکمل خریداری‌شده را شخصاً کنترل کنید. بارکد محصول می تواند بهترین راه برای شما باشد. بارکد محصولات ماسل تک غالبا بر روی درب محصول قرار دارد.

بررسی اصالت محصولات یکی از مهم ترین جنبه های ارزیابی محصولات تقلبی از اصل می‌باشد خوشبختانه شرکت ماسلتچ با قرار دادن برنامه ای در این زمینه کار ارزیابی و تشخیص محصولات این شرکت را ساده تر کرده  است.

بسیار مهم است محصولی که به دست‌تان رسیده، نام و نشان و شماره بارکد داشته باشد که بتوانید آن را پیگیری کنید. می‌توانید به راحتی اپلیکشین بارکدخوان را روی گوشی همراه خود نصب کنید و بارکد آن را اسکن کنید. سپس تمام اطلاعات کامل محصول برای شما نمایش داده‌ خواهد شد..

اگر بدنبال محصولات اصل و با کیفیت هستید. بهترین ها را از برترین برندها اینجا و در مسترفیت پیدا خواهید. مسترفیت با افتخار انواع مکمل های غذایی به روز و مورد استقبال جهانی را در اینجا گردآوردی نموده است. و با تضمین اصالت کالا و همین طور قیمت و کیفیت آن را به ورزشکاران عزیز ارائه نموده است. تا با خیالی آسوده اهداف تغذیه ای و بدنسازی خود را دنبال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *